zondag 4 mei 2014

Ook aan het mooiste liedje komt...

Lap, dag 9 was daar al en ook die ligt helaas weeWeeral achter ons. Alles verliep zoals de andere 7 race-ritten! Tijdens het ontbijt en aan de start hing toch een nog iets relaxter sfeertje (als dat al mogelijk is) dan de vorige dagen. Nog "slechts" 84 km scheiden ons van het langverwachte strand! De rit was, ik weet het ik begin serieus te zagen, opnieuw super schoon! We reden door een continent waar we de vorige dagen niet passeerden! De rietplantages waar we een groo deel van de dag door slalomden had wel erg veel weg van het glooiende, groene landschap in pakjes Bali of Thailand... Dus deden we er nog een transbalike boven op. Ik kwam weeral heel vroeg alleen te zitten maar dat deed me nog extra genieten van het snelle parcours. De zee lag met nog een kilometer of 15 te gaan constant aan onze rechter zijde en liet zich af en toe zien. Nog een extraatje van de organisatie bracht ons tot op het strand! Een drijvende brug van dik 600m die slingerend (en waggelend) die de bikers met droge voeten door de menigte en tot op de streep bracht! Uiteraard klein feesje achteraf! Ik zit nu aan het zwembad van onze lodge, subiet ontbijten, (terug op krachten komen na ons avondje stappen) en dan de vlieger eens gaan opzoeken! Tot terug in den belgique he!!

2 opmerkingen:

  1. Super gereden allemaal, respect makkers...bangelijke trails en organisatie hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Lieven, ge zijt een sterke beest ! grtjes Pat en Zoef

    BeantwoordenVerwijderen