maandag 12 augustus 2019

The way to Rotterdam...

Valencia, heerlijk was het daar! Lekker weertje, heerlijk eten, mooie stad, fietsje gehuurd noem maar op. Je zou bijna vergeten dat ik er een marathon liep. De wintermaanden stonden weer voor de deur en dan vallen we nogal eens een beetje terug. Een skiverlofke of twee, wat toertochtjes in de buurt, zelfs een dagje langlaufen in de Hoge Venen samen Paul Jaspers. Dat laatste heb ik geweten want een lies wordt tijdens deze discipline duidelijk extra belast.


Een duathlonneke aan de watertoren, een half marathonneke in Hapert. We bleven echt wel goed bezig. Het lopen ging echt goed, een halve marathon in 1u22' een PR. Dat kon tellen, nooit eerder liep ik zo snel deze afstand en uiteraard was ik hier uitermate tevreden mee! Het uiteidenlijke doel of een eerste echte uitstap waar naartoe gewerkt werd was de marathon van Rotterdam. Enkele jaren geleden liep ik hier mezelf ook al eens te pletter en nu was het de bedoeling om dit zwarte beeste wit te wassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten