maandag 12 augustus 2019

Rotterdam highway to....

Op 6 april, yep op mijne verjaardag trok ik naar Rotterdam. Het was ook keizerrijden in Zandvliet dus trok ik alleen naar de stadscamping om daar een knalparty te geven en 42 kaarsjes uit te blazen. Er waren nog wat bekenden afgezakt naar Rotterdam en zo zat ik al snel met wat volk op een zonnig terrasje. Nummertje afhalen nog wat lullen met Piet en Dennis en een heel gevolg aan Antwaarpse runners en na een pastake op de camping vrij vroeg de nest in. Zondag ochtend is de zon al vroeg van de partij en de het is aangenaam ontbijten, buiten aan m'n hutje. Nog ff rusten en dan richting centrum van R'dam voor de "line up". Het is ondertussen lekker warm aan het worden... Naar jaarlijkse gewoonten komt er ene flashy hollander Lee Towers "You never walk alone" zingen en al snel zitten we de Erasmus brug op te rennen. De laatste weken ging het me goed af met het lopen maar het is en blijft een marathon!! Fckn 42,195km!! Hieronder de tusentijden… Dan kan je perfect zien tot waar alles volledig volgens plan liep en waar de man met de zonnige hamer andermaal op me stond te wachten... Yep, rond de 6/37
                                   
 km.   Tempo Tijd

5 km
      04:14 min/km
               00:21:12

10 km 
     04:15 min/km
               00:42:27

15 km
      04:13 min/km 
               01:03:31

20 km
      04:14 min/km
               01:24:40

21.097
      04:15 min/km
              01:29:20

25 km
      04:17 min/km
              01:46:03

30 km
      04:16 min/km
              02:07:21

35 km
      04:22 min/km
             02:29:10

40 km
     05:49 min/km
             02:58:15

42.195
     05:50 min/km
            03:11:00










Samengevat komt het erop neer dat tot net voor de Kralingse plas alles redelijk goed ging al voelde ik uiteraard ook al wel dat 3u weer heel moeilijk zou gaan worden. Rond de plas verzoop ik dus andermaal en zonk ook de moraal tot een redelijk min puntje. De laatste kilometers deed alles weer goe zeer maar probeerde ik toch van het publiek en de ambiance te genieten. Dat lukte bovendien nog erg goed en zo bolde ik toch nog met een redelijk goed gevoel binnen. Ok, 3u11' is zeker m'n toptijd niet maar ook m'n slechtste niet. Rotterdam blijft een mooie marathon met veel ambiance, spijtig dat de tijden niet zijn waarvoor ik ging maar, sowieso! 

Het is ondertussen april en de kriebel naar de fiets is daar weer, het zal dan ook niet lang duren voor we die knapen weer van stal halen!!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten