zaterdag 17 maart 2012

Duathlon...

Zaterdag geland rond 14u van ons "verlofke" in Spanje... Nen helen tijd geleden hadden we ons al ingeschreven voor den "offroad duathlon" van de lopersgroep uit Putte. Eigenlijk was het wel een beetje van't zot om daar aan mee te doen na de afgelopen week maar ja.... Dus ikke naar daar met m'n loopsloefkes en m'n MTB'ke. Om 14u, start!! 3,6km lopen, eigenlijk proberen te sprinten want die knakkers schoten daar langs alle kanten weg! Ne geboren loper ben ik duidelijk nie want het koste me heel wa moeite om in het midden van het pak te blijven. Wisselzone in, ook nog duidelijk niet echt en automatisme en de fiets op. 20km knallen op bekend terrein, duidelijk niet bij iedereen bekend! Hier maak ik toch wel heel plekkies goed. Terug de zone binnen, loopsloefkes aan nog is 3,6 km lopen, Jiha!! Het gevoel terug te lopen na het eerdere werk is niet echt zalig te noemen... Eerder wat gebroken het lopen afgeshaspeld en uiteindelijk in 1u29 binnen gestrompeld... 27ste bij de solo's! Den eerste was al bijna een kwartier binnen!! In alle geval aan't lopen moet ik nog wa schaven wil ik m'n duathlon ambities waarmaken... ;-)  http://lopersgroepputte.be/off-road-duathlon/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten