maandag 12 juni 2017

Sundern-Hagen... de logica zelve!

Na het Parijs avontuur, waar ik toch met alweer met een dubbel gevoel van terug kwam, was het weer tijd om de fietsbenen even te pimpen. In mei staat immers de BeMC alweer op het programma en wil je daar drie dagen met een goed gevoel rondrijden moeten de benen toch al wat gedraaid hebben. Veel tijd tussen het één en het ander is er niet echt dus verstandig overschakelen is de boodschap. Ik besloot sowieso te blijven lopen (slechter wordt je daar niet van) en deed nog mee aan de "polder 10 miles" op dezelfde dag dan die van grote broer 't stad. Maar daarna was het toch hoofdzakelijk kilometers maken. Een eerste kleine uitspatting was de oer klassieker, den beer van Sundern. Een mooie Duitse marathon waar we al een keer of tien deel namen. Ik vertrok met Jef en Bert richting het Duitse Sauerland om de klimbenen een extraatje te gunnen. We besloten samen te blijven en er een gezellige tocht van te maken. Ik stond dankzij de goede uitslag van vorig jaar in het eerste startvak en zag héél veel volk passeren eer de polderkluiten tot bij mij kwamen. Met de boys was het heel aangenaam rijden, hapje eten aan de bevoorrading, gene stress. Rustig bollen en af en toe eens een trapje extra geven. We waren uiteindelijk 4u42 onderweg, voor een uitslag reden we niet (66ste of zoiets) maar we hebben ons wel heel goed geamuseerd met z'n drietjes! Ook belangrijk...
Met de Jef...

De Roste, de Jef en ik

De drie musketiers aan den ziel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten