maandag 30 juli 2012

Koersdagen in Zandvliet...

Maandag en dinsdag 16&17 juli werden in Zandvliet de jaarlijkse kermiskoerskes gereden. We waren van vrijdag terug thuis van ons Italië tripke en de zware trainingen die daar gedaan werden zaten maandag nog duidelijk in de benen. Het vernieuwde parcours was duidelijk zwaarder dan voorheen en op de kasseien van de Conterscherp werd er elke ronde serieus geknokt. Maandag waren tevens de weergoden ons weer eens vergeten en in de regen werden de rondjes afgehaspeld! Ik wilde absoluut geen risico nemen op de natte kasseien en zo Polen in gevaar te brengen. De vermoeide benen liepen sneller dan verwacht vol en een spurtje diende zich aan... Uiteindelijk werd ik 4e achter een paar sterke beren!
Dinsdag, in de tang bij de Klievers

Dinsdag werd er door de verschillende polderploegen een koerske gereden voor het goede doel. Opnieuw over de kasseien en iedereen wist wat er te doen stond. Zien dat je van de eerste ronde mee bent en recht blijven. Na 2 ronden reden we met 9 weg. Ik als enige "Piper", 4 polderklievers, drie spartanen en nog ne "einzelganger". De sterke ploegen en de kasseien deden weer hun werk en met krampen moest ik de laatste ronde in... Sprinten zat er niet meer in, nog even doen alsof en dan binnen bollen, weer niks! Al bij al gezien vielen deze twee dagen best mee! Niet gevallen en twee keer mee in "de ontsnapping"! Hopelijk recupereren de benen nog wat verder van Italië en kan ik uitgerust in Polen starten. Donderdag vertrekken we naar Polen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten