zaterdag 12 september 2009

Spessart MTB

Duitsland, opnieuw naar Duitsland, op 28 juni was het weer zover. M'n vrouwke, trouwste supporter, swanjeur, kok, toeverlaat en weet ik wa nog allemaal en ikke met ons buske naar Frammersbach en daar aangekomen een mooi, rustig plekkie gevonden aan het zwembad. Zaterdag een toerke met "die van ons" en zondag ochtend was het eten en weg. 120 km en 3100hm voor de kiezen, pittige start en direct in het goede ritme. Duitsland staat voor mij bekend als een snel en niet al te technisch MTB-land, ook hier lag de snelheid best hoog en deden de benen de rest. Iets meer dan 22km/h gemiddeld, 5u18 op de velo en een 30ste plaats in het algemeen klassement, 15e in mijn categorie. Goe bezig zou ik zeggen, een resultaat om fier op te zijn, zeker gezien het sterk deelnemersveld... Helaas zat den brothar hier met maagproblemen en moest tot zijn grote spijt als supporter het parcours op. De Polle deed hier ook goe z'n best en bolde na 5u52 over de meed en werd hiermee 84ste. Mijne maat van eerste uur, de Stynen, was vol lof over "den toer" en dat deed hem maar ook mij erg veel plezier. Van de partij waren ook Marc, Red Bulled Luc en de Steve. Allen vast besloten om volgend jaar met meer Belgen terug af te zakken naar dezen Duits en zijn Alpe-Duez toestanden...
Info? www.spessart-bike.de

Geen opmerkingen:

Een reactie posten