vrijdag 24 april 2015

2015?? Hallo...

OK, april 2015... Vorig jaar zat ik nu in den afrik! Dit jaar ziet het er een beetje anders uit, een eentje veel! We hebben hier thuis een kleine verbouwing achter de rug en deze was pittiger dan gepland en Ik ben Peter geworden van Stans Schroyen. De plannen om na 2012 nog eens de marathon te lopen kreeg na Kasterlee al snel vorm en een optimistche richttijd van 3u werd daar maar ineens aan geplakt. De verbouwing heefterg veel tijd opgeslokt en dus werden er geen lange fietstrainingen meer gedaan en werden er kilometers en kilometers gelopen. Snelle, trage, intervallen, blokken, trappen noem maar op, het volledige gamma aan looptrainingen passeerde de revue. De verbouwing zit er sinds deze week (op een paar kleine details na) en zondag is het zover. Het weer is de laatste weken super geweest en het heeft een paar keer serieus gepikt dat ik de fiets moest laten staan en er alleen met m'n sloefkes op uit trok. De tijd van 3u lijkt me nog steeds haalbaar. Ik zal het snel laten weten.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten