zaterdag 10 november 2012

Jawadde, was dadde!!

Met vreugde meld ik mezelf en alle lezers het heugelijke nieuws dat we in blijde verwachting zijn. Ik kan zeggen we zijn der een tijdje mee bezig geweest maar zulke beslissingen neem je niet zomaar! Uiteindelijk is het dan zover!! De grote spruit is uitgerekend voor 28 februari en het is een zij! Bij de geboorte zal ze iets meer dan 8 kilo wegen en zal ze luisteren naar de naam Grand Canyon CF SLX 9.9 LTD Schroyen. Een ding is zeker, ik vind het een "boem"! Doe maar eens zot zullen de meesten zeggen, ik kan ze geen volledig ongelijk geven maar, het is een "dream machien" waar ik (hopelijk) nog heel wat jaren en tochten plezier aan zal beleven! Uiteraard nen dikke mercie aan mijnen hoofdsponsor de VZW-VVW!! Het is en blijft een hobby en prijzen zal ik er nie mee rijden De excuus 'deju het lag aan de fiets" zal ik niet kunnen bovenhalen! Dat kon ik daarvoor ook niet want mijn Specialleke was ook wel een toppertje. De vele marathons die zij in de wielen heeft, hebben echter serieuze sporen achtergelaten. De remmen hadden hun beste tijd gehad, de kader draagt duidelijke sporen van pijnlijke steenslagen en de volledige groep heeft het beste van zichzelf gegeven! Ze heeft me eigenlijk nooit in de steek gelaten en me veel mooie momenten bezorgd!! Den S zal dus nog regelmatig van stal blijven komen! De overstap naar de grote wielen zal nog de "grootste" aanpassingen worden maar als je iedereen en de kleine testrit mag geloven belooft dit niets dan goed! Vanaf begin maart zal ze dus thuis te bezoeken zijn (enkel op afspraak), er zal de eerste weken vooral nog gerust worden! Cadeautip; pedalen, bidonhouders of barends of kleine bijdrage op zeemvelreking....
Astemblief!!! Kwijlen mag...

1 opmerking:

  1. amai, die 'zij' en Lieven ga ik alleen effe aan de start zien en dan schieten die er vandoor als een raket.

    BeantwoordenVerwijderen