dinsdag 7 juni 2011

Etappe 2: Pfronten - Lermoos

Donderdag de tweede etappe op het programma 79km en 2300Hm... 's Morgens miezerde het nog redelijk en zat alles boven ons redelijk dicht. Den Bramati rilde bijna uit z'n koerspakske en zag het allemaal nie zo erg zitten... Ik was een startblok opgeschoven en dat voelde ik direct! Vanaf het startschot begon de eerste klim en het tempo lag naar m'n gevoel direct vrij hoog, den tikker ging vlotjes de lucht in. Misschien iets te vlot want ik voelde de beentjes vollopen en krampjes lagen op de loer, met nog twee dagen in't vooruitzicht begon ik iets zuiniger te rijden (al was dat vrij relatief.) Ondertussen was de zon al wel van de partij wat het toch allemaal wat aangenamer maakt. Uiteindelijk en na een erg pittig knikkend einde, kwam ik als 83ste over de meet in een tijd van 3u46; 20,9km/u en een HrAv van 161. Stevig ritje alweer, de Sauzie was dan reeds 40' binnen en pakte z'n tweede op rij... Pasta party Nr3 zagen we ff niet meer zitten en we zijn in Lermoos ne goeie schnitzel gaan eten. Da kan toch smaken zekers!! Merci vadre... Uiteraard alweer op tijd de nest in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten